ابزار منو ثابت

همیشه در کنارت خواهم بود

هميشه در كنارت خواهم بود، هميشه

برخواهم گشت تا تورا جستجو كنم و آخرين تانگو

را با روح تو خواهم رقصيد

اگر مي توانستم، به خاطر تو مي مردم

اگر مي توانستي، براي من زندگي مي كردي

اگر زمان توقف مي كرد

و خاكي كه تو را در آغوش مي گيرد، در حال گريستن است

و گلهايي كه زماني رنگ داشتند، آنرا از دست دادند

اما من از اينجا (در بالا) از تو مراقبت خواهم كرد

درد بسياري وجود دارد

و من و تو به آسمان مي رويم

امشب، اي روح من، ستاره ها خاموش مي شوند.

امشب ماه ظاهر نمي شود

و جهان، اي عشق من، در تاريكي پوشيده خواهد شد

پرواز كن، به دوردست پرواز كن، اي كبوتر من

پرواز كن و به پشت سر نگاه نكن

زيرا زندگي نمي تواند با تو بميرد

 و خاكي كه تو را در آغوش مي گيرد، در حال گريستن است

و گلهايي كه زماني رنگ داشتند، آنرا از دست دادند

اما من از اينجا (در بالا) از تو مراقبت خواهم كرد

درد بسياري وجود دارد

 و من و تو به آسمان مي رويم

 

Yasmin Levy

 



نظرات شما عزیزان:

شهرام
ساعت23:52---23 فروردين 1393
با شاد بودن ، زيبا بودن ، رنگي بودن
خنديدن
رقصيدن و آواز خواندن هم
مي توان به بهشت رفت
کافيست خوب باشيم و انسان …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:12 ] [ دلشوره ]

[ ]